Ansvarlig for Bogholderi og Administration – Deltid

Ansvarlig for

Bogholderi og Administration

Deltid

 

Vi søger en ansvarlig for bogholderi og administration til mindre virksomhed i Stor-København, som samtidig kan være ansvarlig for hovedkontorets administration. Stillingen er en deltidsstilling. Der efter nærmere aftale er på 20-25 timer pr. uge.

Arbejdsopgaver

Organisationsmæssigt refererer du til den administrerende direktør i Glostrup. Virksomheden søger en kompetent og fagligt stærk medarbejder. Du får base på hovedkontoret og får ansvaret for bogholderi, perioderegnskaber månedligt og årligt og du gennemfører opgaver indenfor løn, momsregnskab, afstemninger, fakturering m.v., samt klargøring af bogføring til revision.

Du kommer til at være en central person med reference til virksomhedens administrerende direktør. Virksomheden er særdeles solid og er inde i en spændende og positiv udvikling. Du vil desuden være tovholder på en række mindre administrative opgaver og projekter løbende efter behov.

Du skal udføre det daglige regnskabsarbejde, de daglige afstemninger og være ansvarlig for lønregnskabet. Du vil blandt de fast forekommende administrative opgaver eksempelvis også være ansvarlig for ordreskrivning, fakturering og certifikater med mere.

Fremtiden

Arbejdsopgaverne vil være alsidige og i virksomheden er der skitser for en spændende udvikling. Det er hensigten, at du skal være med til at udvikle virksomheden i de administrative rutiner og samtidig tilsikre de mest optimale administrative rutiner, så virksomheden altid vil være effektiv og omkostningsbevidst i enhver henseende. Samtidig vil du indgå som deltager i udviklingen af nye systemer når der er behov.

Forudsætninger

Du skal have den fornødne ordenssans og være i besiddelse af så meget fleksibilitet, at du naturligt kan indgå i et uformelt team. Du beskæftiger dig i dag med regnskab og administration i en mindre virksomhed og vil nu gerne prøve nye udfordringer.

A/S Dansk Autogen Service er en højt specialiseret virksomhed med hovedsæde i Glostrup og filial i Ryomgård. Virksomheden, der i alt har 11 medarbejdere, er meget velanskrevet i branchen og særdeles velkonsolideret.

Ansøgning

Send venligst din ansøgning mærket ”Bogholderi og Administration” til IMC Business Consulting A/S på mail: tho@imc-consulting.dk. Du er desuden velkommen til at kontakte os på 53 73 17 60 for eventuelt yderligere oplysninger.

Comments are closed